Ce faci daca ai un par prea uscat?

De cand a inceput sezonul rece, parul nostru, sufera si el modificari, deoarece trebuie sa se obisnuiasca cu temperaturile, cu vantul rece si cu alti factori climatici. Tocmai de aceea, acum este un moment foarte important pentru a oferi parului mai multa ingrijire. La fiecare femeie, parul reactioneaza diferit cand incepe sezonul rece, de exemplu, la mine, parul devine excesiv de uscat si se rupe foarte tare.

Am incercat tot felul de masti de ingrijire, dar cand trecem dintr-un sezon in altul, povestea se repeta si ma chinui foarte mult cu el, deoarece devine si mai greu de coafat. Daca si voi aveti o problema cu parul uscat, care este rebel si care are nevoie de ingrijire speciala, as vrea sa va recomand un sampon util si bun din gama de produse Tigi Romania. Poate sa fie o gama mai putin cunoscuta pentru voi, Tigi Romania era la fel de necunoscuta pentru mine ca marca cand mi-a fost recomandata prima data la un salon de coafat. Mi-am comandat samponul recomandat dintr-un magazin online si l-am primit destul de repede. Imi comandasem un sampon pentru hidratare de la Tigi Romania, sa calmez putin parul meu uscat si rebel. Am incercat samponul in aceeasi zi, iar rezultatele au devenit observabile dupa cateva utilizari. Nu vreau sa exagerez, insa parul devenise mult mai ”ascultator”, mai putin uscat si mai usor de coafat.

Pe langa asta, acest sampon de hidratare mai ofera si protectie termica, iar pentru mine acesta este un mare plus, deoarece folosesc uscatorul de fiecare data si placa pentru indreptare. Am ajuns sa ma indragostesc, la propriu, de acest sampon, deoarece este primul care a avut efect asupra parului meu uscat si care l-a hidratat intr-adevar. Produs este disponibil si poate fi comandat online, eu va incurajez sa-l incercati.

No comments:

Post a Comment