M-am intors din vacanta cu chef de lucru si cu ceva lana pentru impaslit. Prima incercare o puteti vedea aici in persoana d-lui Iepurila Iepurescu care mi-a gaurit toate cele 10 degete pana s-a lasat convins sa apara din gemotocul de lana.

Prin urmare, acest domn nu va mai primi si alti prieteni in curand dar cred ca m-as descurca totusi sa fac niste margele.

Problema este ca m-am dotat cu ace mari de impaslit (si, lucrand, mi-am dat seama ca mi-ar fi trebuit unele mai mici) si cu prea putina lana - doar 3 culori (nu, nu-s alea ^^!).

Stie cineva de unde as putea sa cumpar ace si lana? In Timisoara sau in alta parte...

La o simpla cautare pe Breslo am gasit la Cryssta si cred voi lua de la ea dar mi-ar mai trebui si cate 50 de grame de o singura culoare si am mai gasit si aici dar nu prea-mi vine sa cumpar ca e mai scumpa decat cea pe care mi-am cumparat-o in strainatate.

In concluzie, daca stiti un loc secret cu lana buna si ieftina v-as multumi tare mult de ajutor!

No comments:

Post a Comment