Jocurile de tip Board Game

Jocurile de tip Board Game sunt foarte vechi ca si istorie si exista pe piatea romaneasca de multa vreme. Totusi abia in ultimii ani am observat o inclinatie din ce in ce mai mare a populatiei, si in special a tinerilor, catre acest gen de activitate.
Avantaje acestor jocuri sunt nenumarate, pe lanaga faptul ca reprezinta o activitate distractiva si relaxanta, board game-urile sunt o ocupatie ieftina si un mod foarte placut de a aduna prietenii impreuna. Familiarizarea mea cu jocurile pe tabla, ca folosesc termenul romanesc, a inceput inca de la o varsta frageda. Eu cel putin imi aduc aminte cand eram mica, ca aproape am rupt tabla de la Nu te supara Fratede la atatea folosiri! Dar poate cele mai populare si cunoscute jocuri pe tabla sunt : Tablele si Sahul! Consider ca aceste jocuri nu mai au nevoie de nici o descriere suplimentara si ca,chiar daca ne pricepem la ele sau nu, toti am auzit de ele.
Desi jocurile de mai sus vor supravetui mereu si nu se vor demoda niciodata, pe piata au aparut si alte jocuri pe tabala , mai frumos colorate, mai complicate sau nu dar in mod sigur mai atractive. Printre jocurile care au creat isterie in intreaga lume as vrea sa mentionez : Colonistii din Catan, clasicul si precunoscutul Monopoly, Scrablle, Risk, Clue si mai sunt multe altele care se pot alatura listei.
Aceste jocuri au schimbat istoria si modul de abordare a jocurilor, aceste jocuri au multi dependeti, cu campinate nationale in intreaga lume si pentru unele din ele existand chiar si campionate mondiale. Ca si persoana pasionata de acest gen de jocuri pot sa spun ca nimic nu este mai bun decat o iesire cu prietenii la o ceainarie unde sa joci unul dintre aceste celebre jocuri.
Voi ce jocuri pe tabala ati jucat si ce recomandati?

No comments:

Post a Comment