Hollywood…un paravan?

23 ianuarie 2008 a fost o zi trista pentru industria filmului, dar si pentru mine. Intr-o dimineata, cand mi-am verificat e – mailul, scria cu litere mari: Heath Ledger s-a sinucis. Atunci mi-am adus aminte de rolurile sale memorabile, din „Cavalerul negru“, din „Patriotul“, din „10 lucruri care nu-mi plac la tine“ sau „Fara onoare“, unde l-am vazut prima data.

Am regretat talentul sau. Era unul dintre actorii mei preferati, pentru ca stia sa intre in pielea personajului pe care il interpreta, indiferent ca era vorba despre un cavaler imaginar sau un adolescent rebel. 

Hollywood. Toti viseaza sa ajunga acolo sau cel putin sa aiba faima si averea actorilor. De pe micul ecran ei par atat de cool, cu o viata lipsita de griji. Peste tot pe unde merg sunt cunoscuti, usile li se deschid in fata lor, iar faima este imprejurul lor. Banii nu sunt o problema, pentru ca pot pleca azi in vacanta in Bahamas daca vor, sau sa isi cumpere o masina Lamborghini oricand.

Totusi…Heath Ledger nu este un caz singular. Cate sinucideri au fost pana acum in randul actorilor de la Hollywood? Oare nu se aplica zicala „afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul“? Poate fericirea lor este doar un paravan, care ascunde dezamagire, nefericire…

Banii nu aduc fericirea, nici macar numarul lor. Si industria Hollywood demonstreaza acest fapt.

No comments:

Post a Comment