Cea mai ciudata viziune cu Satan

Intr- o noapte am chemat-o pe mama sa doarma cu mine si am avut cea mai urata vizune. Parca mama se transforma intr-o satana, aparea cu chipul unui barbat slab si pe urma cu chipul a fel si fel de barbati. Mi-a fost teama sa ii spun ceva sau sa aprind lumina, ma uitam cum i se deformeaza soldurile, bratele si capul si cum se transforma in fel si fel de barbati unii mai aratosi, altii mai putin. Am stat asa pana la aparitia zorilor si abia atunci s-a risipit viziunea cu Satan. Mama a devenit iar mama de parca totul a fost un vis. Dar se pare ca seria cosmarurilor nu se termina aici, intru in camera tatalui de dimineata si il vad cu capul lui si cu trupul unui copil mic. A fost o aparitie urata, care s-a si adeverit intr-un fel caci din acel moment am avut parte de multe ghinioane in viata mea, de mai multi barbati care au venit si au disparut din viata mea in mod inexplicabil si inca ma intreb cand urmeaza sa fac copilul pentru ca inca nu am ramas insarcinata si nici nu imi doresc pentru ca vreau sa am acelasi chip si trup si nu imi doresc inca o responsabilitate in plus. Sper ca puterile satanei sa se risipeasca si sa nu imi mai apara in nici o viziune pentru ca nu este ceva placut pentru nici o persoana indiferent cat de puternica ar fi.

No comments:

Post a Comment