O cafea pe saptamana

O data pe saptamana am un ritual destul de frumos, care ma deconecteaza, ma face sa ma simt bine. O cafea cu prietenele mele. Nu am multe prietene...dar cele pe care le am sunt „de calitate”. O data pe saptamana ne intalnim toate intr-o cafenea, restaurant sau la una dintre noi acasa si ne aducem problemele, bucuriile, necazurile pentru a le diseca in bucati. Suntem personalitati diferite, avem pareri diferite...cateodata chiar opuse...dar asta este ceea ce ne incanta pentru ca ne punem ideile pe „tava” si luam ce este mai bun din ele. Nu suntem perfecte (chiar deloc), avem prejudecati si principii variate, dar in momentul in care incepem sa povestim ultimele barfe si izbucnim in ras, ne simtim extraordinar si ne aducem aminte de ce suntem acolo, de ce ne vedem saptamanal. Este simplu. O simpla cafea...dar savurata impreuna...ne umple de energie, ne face ziua mai buna, mai frumoasa. Problemele cotidiene pe care toate le avem...impartite intre noi...nu mai devin atat de grave. Ne dam seama ca totul se poate rezolva. Ne dam putere una alteia si asta este...zic eu...ceva magic, ceva de care toti ar trebui sa ne bucuram.

No comments:

Post a Comment