Papion colorat

Niciodata nu am inteles de ce trebuie sa se asorteze papionul mirelui cu buchetul miresei, sau papionul cavalerului de onoare cu rochia miresei.

Nu inteleg de ce trebuie sa suporte bietul cavaler un papion roz sau rosu. Nu e atat de inteligenta domnisoara de onoare incat sa gaseasca alt accesoriu? Ceva de pus la buzunarul la sacou, orice altceva in afara de papion colorat. Mi se pare pur si simplu de prost gust. Papionul reprezinta in viziunea mea eleganta, stima, respect si nu doar ceva de pus la gat. Desi are o forma destul de ciudata, de funda, dar este de fapt o funda neterminata, ea totusi ar trebui sa reprezinta mai mult. Mi-am adus aminte acum de Moga, care poarta atat papion colorat cat si camasa curcubeu. Pur si simplu ridicol. Un nas rosu i-ar trebui si gata. Deci dragi fete si viitoare mirese, dar vreti sa fiti voi impecabile si sa ii facetipe ceilalti sa se simta ridicoli sugurumati-i cu un papion colorat. Daca insa le dati importanta si lor, ori papion in culoarea costumului ori clasica cravata.

Va asigur ca nu o sa dati niciodata gres cu o cravata.

No comments:

Post a Comment