Colegii de gradinita

La gradinita, am avut niste colegi foarte amuzanti si jucausi. Obisnuiam sa alergam prin curtea gadinitei, sa ne distram impreuna si obisnuiam sa ne jucam sotronul si sa ne jucam hai la groapa cu furnici. Ne prindeam mai multi in joc si prindeam un coleg de maini si de picioare si ne jucam frumos, tarandu-l si facandu-l sa se simta bine. Mi-a placut mult sa ma joc acest tip de joc si mi-a placut sa ma distrez jucandu-ma cu ei. Sunt niste colegi de treaba care tin la distractie si care stiu cum sa se distreze in grup. Eram foarte fericiti cand il ridicam pe unul dintre noi si il plimbam prin aer si apoi il lasam pe jos, imi placea mult sa ma distrez cu ei si imi placea sa ma simt in largul meu jucand acest joc. Imi place mult sa vad ca dupa ani, amintirea acestor clipe raman inca vii si imi place sa stiu ca am avut o copilarie frumoasa si linistita si imi place tot ce ma leaga de acea perioada. Este cea mai senina si cea mai fericita perioada a vietii si imi place sa ma simt in largul meu si sa fiu un copil fericit. Imi place tot ceea ce ma leaga de trecutul meu si imi place sa vad ca am fost unul din cei mai vioi si mai glumeti copii din gradinita si ca eram mereu pusa pe sotii. Eram in top si la joc si la desenat si la alte mici lectii pe care le faceam acolo si imi aduc aminte cu satisfacatie de acea perioada.

No comments:

Post a Comment